Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sydpolen och städa!

Hejsan allesammans.
Igår var en produktiv dag så varför inte göra detta till en också?
Ja, jag vet jag är sjuk, men jag hatar att inte göra ett piss och bara sitta och glo i ett hörn så jag ska först simma cirka 30längder på sydpolen , sen åka hem och ta disken, vika in tvätten och damsuga förhoppningsvis.
Ska be min sambo åka till Rusta och köpa en mixer så att jag istället för alla små chockladfika stunder kan börja göra iordning en smoothie av frysta bär!
Känner att jag verkligen behöver sätta fart nu om något ska hända, det blir kallare och kallare och vill jag verkligen spendera vintern frysandes för att jag latat mig och inte kommer i ett par jeans?
Nej verkligen inte. Jag kommer i jeans men jag vill inte att dom ska skära in eller sitta slappt på fel ställen.
Så dags att simma tills jag spyr. =)
Får passa på innan det börjar bli dags för inlämning igen! Vilket alltid resulterar i att jag sitter dygnet runt de sista dagarna. Inget jag ser fram emot denna gång att göra utan nu ska jag vara ute i god tid med min inlämning.
Har inte känt mig så hälsosam på sistone.
Sen har jag kommit på att jag stark börjar tröttna på min design och att det är dags för en ny!
Vilket kräver en ny bild eller något och nya färger. Kanske en grej jag ska försöka få gjort sista timmarna innan jag ska sova ? Hm, får se om det hinns.

Nu måste jag klä på mig , vira in mig i min halsduk och ta på mig min mössa och sticka iväg till min kära simbassäng. Hoppas verkligen att det inte är för mycket folk idag när jag känner mig lite krasslig och jävlig.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!