Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Stanna hemma imorgon, skitig lägenhet!

Ja usch! här tänkte jag bara vara lite produktiv och så blir jag ännu snorigare och trött.
Tror bestämt att jag stannar hemma imorgon ifrån semenariet, får be en i min grupp att kanske lyssna lite extra med ena örat så jag inte missar något jätte viktigt.
Det blev ingen städning idag eftersom vi var tvugna att inhandla lite frukost grejer och en del frysvaror på LIDL.
Gosch, älskar LIDL och Willys man kommer undan så billigt.

Får bli lite städning imorgon istället! Allra helst ska jag ligga sängliggandes hela dagen imorgon för att försäkra mig om att jag blir frisk och inte missar något mer sen.
Tror däremot att jag måste gå på föreläsningen på Fredag om jag vill kunna fatta något eller jämnföra något i min rapport med föreläsningen. Dvs. could be good.

Utöver simmandet som lät mig insjukna mer, och LIDL shoppandet så har jag och Stefan ätit skagenröra på mörkt bröd(fralla), ost och skinkpaj(liten) och druckit en glas vin var till det. Det var mega mys <3.
Dock har han fastnat som vanligt inne i andra rummet och snart får jag hojta igen, vilket får mig att känna mig som en tjatkärring, men men vad ska man göra! Hah!

Här kommer lite bilder på outfiten som gällt idag och hur mycket jag packade på mig när jag sprang ut sjuk. Vart en hel svart dag.

Inomhus:Jeans leggins gråsvarta, långt linne rynkat på höfterna med en vit text "trick or treat", tandhalsband svart, svart cardigan.
Utomhus: rosettmössa, tubhalsduk, rock! Allt i svart ;)


XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!