Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Små dvärgar som hamrar innanför skallbenet!

Med andra ord grym huvudvärk.

Bion igår var verkligen super! Helt sanslöst vad hela bion skrattade , men jag hade inte förväntat mig annat heller. Min favorit karaktär var lätt "yoga instruktören" höhö. Mer påfrestande snubbe får man leta efter , och mer sliskig kan man inte bli! Älskar min lillebrors fråga under en viss scen , hahahahah.  "men mamma vad gjorde han?"
hahahaha, kan inte sluta skratta. Min bror är sin syster upp i dagen.

Couples retreat får 5/5 möjliga.

Planen för ikväll är fruksallad film klockan 21 "the govenant" ett glas vin, bra sälskap och ta det lugnt.

Handling:
Amerikansk skräck från 2006. Fem familjer slöt en pakt om tystnad 1692. Många år har förflutit sedan dess, men familjerna är fortfarande bundna av sitt ursprung och dess speciella krafter. En av familjerna tros ha dött ut, men fyra unga ättlingar får reda på att den femte familjen fortfarande existerar. Snart avslöjas hemligheter som hotar att bryta pakten som skyddat familjerna i hundratals år.
I rollerna: Steven Strait, Laura Ramsey, Sebastian Stan, Taylor Kitsch, Chace Crawford. Regi: Renny Harlin.
Ha det fint alla ni andra som är ute och super skallen av er ;)
Sjuklingen ska kurera sig.


XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!