Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Höst burr och ny kurs.

Ja ni nu är det minst sagt höst om inte redan vinter känns det som.
Jag har redan gått och blivit sjuk och borde kurerat mig hemma för länge sen, men inte haft tid för det förräns nu.
Är ledig imorgon så har tänkt att ligga hemma och verkligen vara sjuk framför tv:en hela dagen och kanske eventuellt stanna hemma på torsdag om jag fortfarande känner mig krasslig.
Nedrans Stefan som smittat mig. Han har gått här och hostat i snart en vecka , och haft ungefär 39graders feber.
Sen kan han ju aldrig hosta bort ifrån mig utan hostar på min axel om vi ligger bredvid varandra.
Killar är bra lustiga ibland.

Även om jag varit sjuk så har jag lyckats varit rätt effektiv för det!
Jag har blandannat ränt runt och letat mig lite varmare saker nu till vintern, och fräschat till mitt hår.
Påbörjat den nya kursen genom att faktiskt gå sjuk till skolan för att anteckna om rapporten man ska skriva.
Beställt alla böcker i litteraturlistan förutom en på bokus.

Stackars Julija har gått och fått influensa, jag hoppas verkligen att jag inte lyckades bli ännu mer smittad under tiden vi hängde och flängde omkring, men det tror jag inte att jag blev faktiskt. Vi var mest utomhus.
Hon har influensa och jag en extrem förkylning med feber och ont i leder och muskler. *härligt* dont you think?

Pga. sjukdom så har det inte blivit av någon simmning sen i fredags , vilket stör mig enormt för snart har det gått en vecka igen. Jag hatar hösten , jag blir alltid sjuk då.  *FY* och *BLÄ*
Var inte länge sen jag var sjuk och nu är jag det igen.

Får förhoppningsvis simma gärnet ihelgen frisk och kry om inte helvete brakar lös och min kropp ger upp.

Nu ropar min underbara kille ifrån sovrummet att han är trött och vi ska kramas så nu måste jag sticka.
Men jag hoppas att alla andra lyckas hålla sig pigga och krya, och att julija slipper ha en 7dagars influensa och blir frisk efter 5 som läkaren sa var möjligt. *puss gumman*

Här kommer lite bilder på vad som inhandlats, smycket och hårbandet hittade jag ingen bild på och inte klänningens om det var rea på heller.

XoXo Joss




Linnet och halsduken är ifrån Gina tricot.
Tunikan, vantarna och mössan ifrån H&M


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!