Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Hiss och Diss!

Igår var en rätt speedad Söndag om jag får säga det själv.
Det var den bästa och den sämsta dagen på samma gång.
Började kaotiskt med oförtjänat skrik och gap från en nära vän.
Fortsatte med bio. Jag och mamma gick på  "Allt för min syster" filmen fick mig att total böla.
Den var så verklig och känsloframkallande.  Helt enkelt guld värt.
Vi satt även innan filmen och käkade på en ny thaibuffé på Heron.  90kr för en buffé där det ingick glass och fruktsallad och påfyllning.  Det fanns alltifrån stekta nudlar i soyasås, till friterad kyckling och oxfilé i sötsur sås.
Stark soppa osv. en massa thaimat helt enkelt säger bara *mums*.  Det ska göras om definitivt och nästa film på kartan för mig och mamma är "A time travellers wife".
Diss på priset för ett glas cola dock! 25kr..

Senare försökte jag bryta isen och snacka lite med vännen min, men det gick inte.
Hon sa upp vår vänskap utan anledning alls, inte ens en förklaring efter 7,8år vart jag grovt pissad i ansiktet och det känns inte ett dugg kul.  Jag grät och skakade i två timmar efter jag gett upp. 
Stefan jobbade natt och kunde inte komma hem, och det var som sagt sent en Söndag natt så jag kunde inte ringa någon annan.
& efter ett tag kändes det inte som jag ville det ens heller. Jag gick och la mig 03.00 och somnade nästan på en gång.  

Idag har jag typ inte gjort något alls utav vett, men ska snart duscha och fixa mig så ska jag och Stefan ner på stan till Subway och äta middag. Vi fick mass rabatt på posten så blir inte så dyrt.

Ursäktar så mycket för det tråkiga inlägget.

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!