Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Frugan på besök!

Yes, käraste Jenny är här på besök!
Hon mådde inte direkt som hon brukar "toppen" så då slank hon hit med sin mamma med bil och ska sova här hela helgen.
Jag ställer gärna upp hur trött och ensam jag än vill vara så går vissa saker före egot!
Vi ska väll leta upp någon film på tv och bara mysa lite med varandra med massa gottigt.
Dvs. kaffe och några chips för min del, har redan tryckt i mig oxfilé hos mamma och lite chocklad.
Jag menar någon måtta får det vara??
Jag tränar ju inte för att jag vill gå upp mera direkt!

Angående det muntliga som var idag  så tror jag det gick relativt bra. Jag kunde deltagit mer i diskussionen egentligen men det är svårt att komma in om alla är bra på att prata. Hoppas iallafall att jag citerade tillräckligt mycket och kom in i samtalet tillräckligt många gånger! Yesyes.

Imorgon har Jenny lovat att smita iväg och träffa andra kompisar medens jag är i simhallen och tränar i två timmar eftersom jag planerat och göra det innan och är snäll och leker med henne hela kvällen och öppnar mitt kylskåp för henne, och not to mention soffan;)!
Så det löser sig med träningen iallafall, skönt!

Nu ska jag gå in på www.tv.nu och se vad som går på tv, dvs filmväg.

XoXo Joss



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!