Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Slutspurten!

Ja , som ni vet sitter jag med min examensarbete som består av att skriva en observationsrapport med avstamp ifrån praktikdagarna vi var på.
Man ska följa formatmallen när det kommer till rubriker och innehåll men reglerna från innehållet har ändrats från 7sidor med titelsida,bilaga,referenslista,innehållsförteckning  till att hålla sig inom 1800ord minimum 2500maximum.

Jag har än sålänge skrivit 1031 ord och har inte ens kommit till resultatet av det hela. Resultatet tror jag kommer flyta på bra nämligen eftersom jag är bra på att ordbajsa kring mina tankar om saker och ting och vad jag kommit fram till och nu när jag hittat citat osv som styrker mina åsikter så kommer det bli prima.

Men nu mina vänner är det dags att åka ifrån mamma och placera sig hemma i soffan lagom till kvart över tolv och sitta till ett halv två med ont i bröstet , men färdig. För att sedan gå och lägga sig och sova till klockan elva då det är dags att kolla igenom min rapport och skriva ut den samt ta mig till skolan lagom till 16.00 för att stoppa det i rätt lärarfack. Vilket troligen innebär att jag inte får sällskap av Julija , men jag måste nog verkligen göra på detta sättet för att bli klar och så. Kanske ska sova direkt och sen gå upp tidigare imorgon pigg och skriva klart till och med för att sen ändå vara där till 16.00! Anyway, ska sluta tracka er med denna skit eftersom det driver mig till vansinne kan jag inte föreställa mig hur tråkigt det är för er, men jag behövde spy lite tankar kring mig.
Ha en bra kväll!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!