Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Resultat

veckans viktnedgång : 0,1kg
totala viktnedgången : 3,1kg


Måste säga att jag är besviken men jag har alltid haft svårt för att gå ner så är inte så konstigt att det inte blir mer på en vecka, men jag lyckades med tre kg genom bara träning så gissar på att nu när jag börjar bli frisk och träna lika mycket igen så kommer det hända grejer.
Har sett alla avsnitt av true blood säsong 2 nu och gud det serien är beroende framkallande.
Efter en hel sjuk dag hemma med enbart en massa tv tittande så blir man rätt trött, så därför mina vänner tänker jag sova nu! Imorgon måste jag nämligen gå till skolan även om jag inte är riktigt kry ännu. Kan inte missa hur mycket som helst. Dessutom ska det läsas som fasiken i böckerna också när jag kommer hem därifrån.

Sleep tight.

XoXo Joss

Postat av: Mikaela

Bara att kämpa vidare. Du kommer lyckas :D

2009-11-06 @ 20:51:25
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!