Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Oh glorious Monday!

Har lagt av mig med skrivandet precis när jag började komma igång igen, dumma mig!
Men det har faktiskt inte hänt så mycket eftersom jag mått pyton och har jag legat i soffan inlindad i en filt, men jag har sett filmer som "the covenant" , "Djävulen bär prada" , och någon spökfilm. 
Har även glott runt på mina vänners bloggar och spelat ett utav de ökända facebook.com spelen Café som är löjligt roligt. Jag tycker oftast att de simplaste spelen är roligast.  
Just nu så är det hells kitchen på tv.3 men jag måste hitta något annat att kolla på känner jag för så roligt är det inte. Blir mest irreterad på hur mycket chef Ramsey spelar så aggressiv, när han i ett annat program är snäll som ett lamm. Folk blir ju sårade ibland osv i programmet, enligt mig är det inte okej.

Nu börjar jag bli yr och varm igen så ska sluta skriva , har ändå inget vettigt att diskutera här idag.

Ha en bra kväll alla!

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!