Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Oh, glorious day!

Hejsan hoppsan allesammans.
Nu är det Måndag igen och ny vecka vilket också innebär nya tag i min tankebana som jag kör med numera.
Den här veckan händer det en del grejer.
Idag: Ska jag skriva klart mitt examensarbete tills det är felfritt och redo för att lämnas in.
Men jag ska även ta disken och försöka plocka in lite kläder i gaderoben. Hem till mamma för att installera word på bärbara. *Diska*
Imorgon(tisdag) : Så ska jag gå upp i rimlig tid skriva ut mitt arbete och göra en fin folder till den för att sedan åka in till stockholm och möta upp Julija. Vi går sedan tillsammans till det hus som kurslärarens lärarfack är i och lämnar in våra rapporter. *diska* *damsuga*
Onsdag: Går upp i bra tid duschar och gör mig iordning på ca. 1 timme innan jag går ner till mitt postförskotts uthämtningsställe som jag kallar för "skitaffären" och hämtar ut mina extensions vid 10.
10.15 ska jag sitta på bussen ner till stan för att möta upp Madde som ska hemma hos sig styla in extensionsen i mitt egna hår. Efter det ska det köpas julklappspapper och rosetter att sätta på dem pga. jag har redan fixat alla julklappar och kommer att hämta ut dom på Torsdag efter skolan då jag slår in dom. Stefans först ofc. så att han inte ser vad han får. ;)  *diska*
Sen åker jag hem till 15/16.00 och tar lite egopics med vår systemkamera så att även ni som inte träffar mig varje dag får se resultatet! Ska nog försöka få in ett träningspass under denna dag också!
Torsdag: Introduktion till den nya kursen i pedagogik. Sen bär det av hem för att hämta ut men även slå in alla julklappar. Efter detta blir det troligtvis till att träna på nautilus. *diska*
Fredag: Regristrering på nya kursen! dvs. under lektionen som är 13-15.00! Sen hem och slöa.  *diska*

Lördag: Lillebror fyller år och det är kalas för honom klockan 18.00 så jag vet inte hur jag ska lyckas med det när Stefan jobbar 14.00-22.18. För er som inte vet bor min lillebror kvar i Mariefred.
Men i allra värsta fall får jag fråga min pappa idag om det finns en risk att han kan skjutsa mig fram och tillbaka så jag får vara med och fira Stoffe. Innan allt det jippot drar igång så ska jag med Kawsar och så hänger nog Mickis med tror jag på afrodans klockan 12.00-12.45 på nautilus.
*diska*
Söndag: Simpass! Och sedan tvätta kläder. damsuga och skura här hemma.


Varför det står vad jag sak göra för sysslor hemma är för att påminna mig själv om min och Stefans deal om att han gör kattlådan denna vecka och jag disken, samt damsuger sen byter vi.

Nu måste jag återgå till att skriva klart mitt arbete så att det är mer än halvfärdig när jag åker till mamma , för jag pallar inte sitta uppe i natt med det. Är verkligen inte hälsosamt för mig, och får alltid ont i bröstet vilket nog mamma och mormor inte gillar att jag låter mig själv få.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!