Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Nytt men skadat, jobbigt men avklarat!

Yes allesammans då vart det E i språk och lärande då! Check check , jag brilljerade på omprovet. Oförberedd som jag egentligen var tog jag min smarta sida till hands och kammade hem vinsten.

Skadat är mitt hår minst sagt nu efter misslyckande på misslyckande gånger två men nu ska gånger fyra göra mig fräsch i färgen. Sen blir det till att använda hårinpackning två gånger i veckan minst.
Utöver det så har jag beställt äkta hårextensions som jag ska sätta i sen nu på Torsdag.
Brunt långt hår blir det!! Kommer vara as nice när man tex. ska ut med tjejorna och kan ha långt lockigt hår!
Jag har alltid varit emot att sätta i annat hår i mitt eget men nu har jag tröttnat och ska ha det tills mitt eget är tillräckligt långt och hälsosamt.

Igår dvs. Fredag så var jag , Stefan, Mamsi, och Kawsar på nya Twilight filmen New moon.
Måste ju bara säga att den var exakt lika bra som man förväntat sig att den skulle vara, HUBBA HUBBA!
Sen fick man ju se massa halvnaket och muskulöst också. Huhu!

Har tyvärr inte vägt mig eller skött pointsen så bra , men sist jag kollade hade jag först gått ner ett hekto och sen gått upp ett och antingen står jag still på det eller så har jag gått ner hektot igen.
Hur som helst ska jag försöka kolla pointsen så mycket jag orkar och hinner och börja träna som fan istället, som jag gjorde när jag lyckades med de där 3kilona. Sen är det som med all viktnedgång man ska inte stoppa i sig för mycket sötsaker helt enkelt. Så när man är som mest sugen ska man skita i det och när man bara är lite sugen ska man ta en liten bit osv osv. samtidigt som man tränar som en galning då går man ner oavsett storlek.
Dock för de som är lite större än mig så är viktväktarna ett måste nästan tror jag för det är bara att kolla på Mickis hon har lyckats att gå ner 11kg. på mindre än ett halvår. Det är megastort.
Medens jag inte går ner så mycket utan mest pendlar ett hekto hit och dit, för mig krävs det träning mest hela tiden tror jag, men Mickis peppar mig med pointsen och jag ska försöka hålla kvar dom på papper så får vi se hur kombinationen av det och träning löser sig i slutändan.
Jag är iallafall glad för Mickis viktnedgång sålänge så får vi se om min börjar snart.

Nu ska jag sätta igång att skriva som fasiken på mitt examensarbete och sen när jag är mer än halvfärdig med ett är det lite filmkväll med Henki Penki sen hem och fortsätta , eller ta upp det imorgon bitti och slutföra det.

Hoppas alla har haft en bra vecka och får en bra helg.

XoXo Joss

Postat av: Mikaela

13,2 kg :D Men tack för de fina orden :)

Du kommer lyckas du med det vet jag.



Kram

2009-11-22 @ 01:25:55
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!