Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Mysig musikkväller!

Hejsan hoppsan!
Ja mysig musikkväller är vad som är på tapeten. Sitter och lyssnar igenom gamla godingar från min högstadie tid runt årskurs 6,7 när jag började att enbart inrikta min smak mot rock. (Metallica har jag alltid lyssnat på men runt den tiden blev det fler och fler band och enbart rock).
Mysigt!! Får lite nostalgi känsla över det hela.

Vart en trevlig middag på skänken i Mariefred följt av lite kaffe och en 15minuters massage i massage stol hemma hos pappa.

Har även fått uppdraget att kring jul ta hand om min kära farmor som är väldigt sjuk. Inte mig emot säger jag.
Jag älskar min farmor högt och varje gång jag träffar henne är jag jätte avslappnad och glad. Hon är en underbar människa, och det plågar mig att hon är så dålig så hellre där än 10mil ifrån.

Imorgon är det hårdträning på schemat, nu när jag äntligen är frisk så ska jag sätta fart igen.
Eller ja Måndag är mer hårdträning , imorgon blir det vad som hinns och det är antagligen simmning.

Så imorgon: Gymma ( styrketräna mage och lår)  Simma, 35längder
Måndag: Gymma (styrketräna armar och lår)  Simma , 35längder

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!