Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

*Gäsp ajajaj*

Är det minsta man kan säga klockan är nu över två på natten och stefan sover för länge sen.
Jag har tills nu setat och förberett mig för mitt omprov på Måndag. Jag måste klara detta nu jag vill inte ha något släpandes till sista året. God damit im more then that! Im smart!

Var hos Mickis idag och vägde mig visade sig att det hekto jag förlorat har jag gått upp igen, vilket betyder mer mer träning så kanske det står - 0,5 nästa vecka istället. Man kan alltid hoppas.
Efter jag varit hos Mickis så drog jag och Stefan och åt på Texas Longhorn. Jag tog en revbens rätt , och gud så gott det var!!  herrejisses. undra jag vad det vart för points bara där , nej usch det vill jag inte tänka på nu.

Måste tyvärr även meddela att mitt ont i bröstet har kickat in och kommer vara anledningen till varför jag antagligen inte somnar förräns tre som tidigast. Aint life a bitch.

Imorgon blir det till att åka ut till Mölnbo på middag och tårta, för svärmor fyller 51 på Måndag! Så hon ska få sin present och lite filmsälskap är det tänkt. Har hittat finaste tröjan till henne en mysig svart kofta med stora knappar ifrån Lindex och tre ansiktsmaskar. Tror nog hon blir nöjd. Skulle inte förvåna mig om hon tycker det var för mycket, men det skiter jag i för de man älskar är värda en cirkus 500kr värd present. dont u think?
Man fyller år en gång om året for god sake.

Nej nog om det nu, det är trots allt mitt i natten och jag tror min man fryser utan mig.

Hoppas ni alla haft en mysig helg med massa party eller enbart massa mys!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!