Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Fredag igen!

Vad händer idag då? jo, jag ska iväg till skolan alldeles strax med halv/kvart i tolv tåget för att gå på intro semenariet i nya kursen. Håret är nu i sen i förrgår kväll, och det är väldigt ovant men fint, däremot ska det klippa upp lite bak men absolut inte mer än 1-2cm på längden, bara för man förlänger såkan man inte klippa det?
Bullshit:D Det ska jag göra.

Outfiten för idag blir min nya marinblåa  långa myskofta, jeans leggins och vilket linne jag nu än hittar i högen på golvet*suck* ska nog städa när jag kommer hem ordentligt överraska älsklingen lite.
Innan städningen ska jag på gymmet och köra lite muskelpump ! hehe.

Im gonna be fit for fight.

Nu måste det överföras pengar till mig själv och stefan och sen sättas fart lite.
Vad som mer inhandlades i förrgår var ; ny bh, två par knästrumpor och påfyllt SL kort.
Pappa fick sin julklapp igår Stoffe och Marie också alla vart glada och efter en fågel viskat i mitt öra nu på morgonen *mamma* så har pappa på sig sin fina tröja:)
Även långsynta gubbar kan mysa och le när dom får något fint.

XoXo Joss
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-27 @ 11:37:41
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!