Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Hälften vunnet!

Hej mina vänner!

Som ni redan vet så gick jag ut på jakt idag.
Kom hem med 1par jeansleggins, 4stycken tights, tre knästrumpor, ny foundation, två stegs mascara, eyeliner(den förra är slut), två doftoljor(mysigt på kvällen) ena var fresch fruit och den andre Christmas sent! Sen införskaffade jag mig även rött läppglans från H&M.
MysMys!

Några mysigt fodrade skor hittade jag dock inte. Fan fan fan.. Så mamma!! Om du kan imorgon vore jag väldigt tacksam om vi kunde åka till Liljeholmen tillsammans och ta oss en titt.

Annars då?
Well, sitter i soffan inkurad i en filt snackade nyss med Julija och undrar varför hon försvann offline.
Stör mig på att jag hunnit igenom hela säsong två av Merlin vad ska jag nu glo på..
Lär ju ta ett tag innan säsong tre börjar eller ja något mellan 2-6månader.
& mina andra serier står still "The vampire diares" verkar inte visats på tv ordentligt ännu och därför inte kommit upp på sidan. Demons är en relativt ny serie vad jag förstått och har inte heller kommit upp ett nytt avsnitt av.
True blood säsong 3 lär dröja , är det bara jag som dregglar efter den ??? Girls?

Nej, som sagt får försöka hitta en till favorit som substitut tills det uppdateras på favoriterna.

Har nyligen kommit på att jag måste ut i snön med någon och ta härliga dag foton med snö.
Eftersom Lina hade så fina bilder på henne och Sami i snön så blev jag fasiken lite sugen på kompis eller sambo bilder med Ozzy(såklart) i snön. Javisst!  Kallt som fan, men vackert som få.

På tapeten imorgon då!
1: semenarie 9-12
2: Gruppträff , finslipning av grupparbetet 12-14? eventuellt 15.00
3: Ta en cigg med Julija (yes engångsföreteelse from time to time)
4: Shoppa varma skor med mamma? 16-17.30?
5: Åka hem , vila på soffan ett tag och inse att det är då jullov!

Well, thats about all! Nu ska jag se om Coyote Ugly finns länkat till streaming på tv.nu som jag sett på en annan att det fanns eftersom jag missat 30minuter av den 1,5h långa filmen. Pust och stön!

Goodnight darlings sleep tight.




Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!