Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

känns inte bra!

Japp, den här uppgiften som vi gör i grupp det känns inte det minst bra om jag ska vara ärlig. Speciellt inte när vissa lägger sig på en högstadienivå då de lever för att spela ut människor mot varandra eller förstöra för en specefik individ pga. svartsjuka, agg mot personen, eller bara rent "jag har en dålig dag" fake anledningen.
Usch säger jag på det. Hade detta hänt när jag varit klarvaken pigg och taggad hade jag kommit igen med något så det ryker om det, men denna gång var jag mognare än så jag tog ett steg tillbaka titta på personen, skratta inombords och sa ja hur gör vi med det här angående "något om uppgiften".

Nu är jag snart påväg till ännu ett gruppmöte och tar även med mig vår nya dator och slår igång den för att det inte ska kunna vara något gnäll, men ah.
Jag var så positivt inställd på denna grupp människor gillade dom från första början and thats a first, dvs. att jag fattar tycke för en hel grupp på en gång.
Nu vet jag inte vart dom står någonstans, och frågan är om jag ska bry mig längre, bara tuta och köra och de som är vettiga de håller kontakt.

Var som en gruppmedlem försökte trösta mig med "man kan inte bli vän med hela universitetet" "eller med varje grupp man hamnar i stor som liten" inte direkta ord men på ett ungefär.
Truly spoken!

Nu ska jag göra mig fin sen bär det av, talk to you darlings later då jag förhoppningsvis har något positivt att komma med.


Postat av: Mamma

Vad har hänt med bloggen nu då.... man ser ju bara rubrikerna?????

2009-12-15 @ 08:25:00
Postat av: Mamma

Låter som en bra ide... bara att tuta och köra som jag försökt säga hela tiden.... kram

2009-12-16 @ 05:36:19

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!