Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

IM ON FIRE!

Hell yesh!
Nu kirrade jag stövlar så det rök om det fick exakt sånna jag ville ha, vilket jag aldrig får när det gäller skor och ja Rosie dom kirrades på Deichmann´s skor!
Som om inte det var nog så kirrade jag även två ubersnygga linnen på Gina Tricot!
Woop Woop! Nu får jag bara hoppas mina klänningar ifrån forever21 kommer.. snart! Har nämligen en nyårsklänning och en julaftonsklänning. Ska visa bilder här under på allt!

Dagens fynd


 fast utan klack alls! Och lite pösig form, hitta inte exakt det paret utan bara en liknande bild med samma pris.



Det som jag beställt men som inte kommit med avisering från posten ännu, men är skickat (krångligt)

                 Nyår                                                                        JULAFTON





Postat av: Doris

oo fina kläder, gillade speciellt den gråa med dödskallarna =)

2009-12-29 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!