Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Forever21 eftersändningen har kommit.

Japp ni hörde rätt! Jag hade inte den klänning jag beställde på julafton eftersom det varit jul och allt så har det varit lite sisådär med paket tror jag på posten, så fick aviseringen idag! Spännande, ska genast hämta ut dom imorgon. Woop woop!

Så med andra ord får jag ha min nyårsklänning iaf! Ihi!

Nu bjuder jag på en nyduschad och osminkad charmig bild ifrån annandag jul tror jag bestämt.
           

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!