Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Fan också!

Minst sagt! Nu skulle jag bara ändra lite smågrejer på bloggen och så försvinner hela skiten jag gjort.
Aja, jag orkar inte.
Får ta tag i ett sen för just nu vill det sig inte. Bilden jag lägger som inläggsbild kommer inte upp och när den väl gör det så upprepar den sig. *suck*
Optimist javisst!

Snart är vår grupp klar med vårt arbete iallafall så då slipper man det sen om inte läraren underkänner alla som hon gjorde med förra gruppen. "lets hope not".

Träningsfronten har det inte hänt något på eftersom att jag inte orkat eftersom massa tid gått till skolan och då blir man helt utmattad när man dessutom inte somnar i tid någonsin på vardagarna, så därför ska jag sova nu! Har jag bestämt så att jag iallafall får 8timmars sömn, ungefär. Beror på hur många minuter det tar innan jag somnar!

Hoppas alla andra haft mer tur idag! Så får det bli ett överraskande och piggt inlägg när grupparbetet är klart och träningen förhoppningsvis dragit igång. Vilket jag håller tummarna för att det är imorgon.
Får hoppas på att Mickis mår bättre och kan ta ett pass med mig.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!