Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Det var en underbar jul!

Sälskapsspel, film, god mat, hundpromenader, fick allt jag önska mig, är få saker som summerar min jul!

julklappslista:

- En proffsionell hårfön
- Smal locktång (skapar docklockar)
- Spa maskin för duschen ( se www.siba.se)
- en kvistliknande svart smyckehängare
- nivea lotion

Julklappar till mig själv från mig själv:

- HP:s mini pc
- Två tröjor från Gina tricot
- Ett armband från Gina tricot

Stefans julklappar som mer blir gemensamma:
- Matmixer (till att blanda drinkar och göra smoothies)
- Cool rockdöskalle musmatta
- Hårddisk 1TB

Alla vart jätteglada över deras julklappar som jag fixat, det känns bra!
Måste däremot fixa en annan tunika till min syrra eftersom hennes som hon fick var för stor, men det blir nog inga problem det fixar jag.

Just nu sitter jag och ser på Transformers 2 med Stefan i blueray format på vår stora platt tv, kan jag säga mer än NICE!
Skriver detta inlägg ifrån min nya pc as well, men den har en död pixel i skärmen så den måste lämnas tillbaka, för en ny idag innan 17.00! För man ska ha en hel dator för de pengar man lägger ut.

När jag duschar och satt på mig min nya tjocktröja ska jag åka dit och klaga.
Nu mina vänner är det dags att titta vidare på Transformers.













Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!