Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Nytt fräscht liv!

Universitets livet tilltalar mig enormt och människorna där är "underbara" jag blir inspirerad varje dag!
Har även tagit upp simmning som ett stort intresse, simmar varje dag med något undantag för att vila musklerna.
& det är riktigt skönt! Tror kampen om självkänsla och viktminskning går lättare om man tränar hela kroppen som man gör genom att sima.  Hårt vissa dagar men kommer löna sig och då kommer det vara värt mödan.

I Fredags blev det utgång med Sandra på Stanleys.
Massa dans och alkohol senare sitter vi i bilen påväg hem , mycket lyckad kväll om jag får säga det själv trots att det inte såg så ljust ut till en början.
Såg flera kända ansikten bakåt i tiden, som jag helst vill glömma.
Men det förstörde inte min kväll inte, jag visade dom allt hur man dansar :)
Trodde jag och klämde hela armen som numera är blå! ;D
Eller ja mer likt svart ,  inga små märken heller tre stycken är dom :)!
Men man får slå sig när man har roligt.

Nu är jag bra trött efter över en veckas simmande, och har till och med lyckats bli snorig pga. det!
Vad ska det vara bra för ? Riktigt störande.

Nej nu kallar dom så fint formulerade böckerna vi måste läsa inom kursen har en läslogg att skriva innan jag går och lägger mig för dagen!

Over and Out!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!