Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

21 Augusti (från den jag skaffade men nu lägger ner)

Wordpress

Då har jag bytt över till wordpress.com för att få en mer intressant och upplyftande blogg fri från idiotiska kommentarer från spöken.

Just nu håller jag och Stefan på och tvättar för fullt här hemma.
Helt sjukt hur mycket det finns att göra enbart i ett hem.
Speciellt när man är två stycken plus en katt.
För er som undrar hans namn är Ozzy!
Förutsagt att någon undrar som inte redan känner mig.
Utöver att tvätta ska det damsugas och diskas, som sagt ibland frågar jag mig själv how do you do it ?
Ska snart slänga mig in i duschen och sticka iväg och storhandla , som förresten verkligen behövs vid det här laget.  Kaffet är ju slut
Varit en sådan kaffoman sedan jag var 12/14 år. 
Oja, kaffoman finns till och med i ordboken.

utöver allt tråkigt snack om städning så håller vi på och målar om här hemma och snart så kan vi ta tag i både hall och sovrum helt och hållet.
Även om det kommer gå lite trögare än tänkt nu när jag redan på Måndag börjar mitt stressande schema på Stockholms Universitet det är spännande , men samtidigt skrämmande att börja redan på Måndag.
Fast jag tror att det kommer gå bra har ju redan skaffat mig en pluggkompis!
Vi ska göra sälskap de första halvåret för att riktigt hitta och orientera oss omkring på campus.

Nu måste jag återgå till att försöka komma in i duschen och sen slänga mig iväg och handla , för sedan när alla tråkiga hushållssysslor är klara så måste jag läsa igenom tre häften tills på Måndag.

See you when I see you!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!