Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Morgonstund har guld i mun?

Hej alla glada. Då jag mottagit en del klagomål på dålig uppdatering den senaste tiden, ska jag nu berätta lite kort vad som händer och sker! Vi kan börja med månadens viktminskning som från början skulle redovisas veckovis men det tycker jag är lite extreme. Startvikt: 103/104kg startvikt mitten av januari: 98kg. Nuvarande vikt: 95kg 3kg på 2månader är väll rätt bra? Håll tummar och tår för att det fortsätter nedåt nu allesammans. Jag tänker på mitt håll aldrig ge upp och bara träna hårdare. Förutom att träna inprincip varje dag så har jag (vet ej om jag nämnt det) fått jobb som personlig assistent på elma personlig assistans ab. Jag trodde yrket skulle vara jobbigt och inte riktigt tilltala mig i början men det visade sig vara tvärtom. Jag gillar tanken att hjälpa någon leva ett så fullständigt liv som de möjligt. Samt jag gillar företagets sätt att vårda personal & brukare. Fortsätter det lika bra som nu kan detta vara ett bra jobb ett bra tag framöver. Juste!!!! Jag har användt min semesterersättning ifrån Marina Rent & Fint till att påbörja mitt körkort. 8500:- för 14körlektioner a' 40min, "du och jag i trafiken" inkl. Massa andra lärohäften i samma serie, riskettan, halkbana, 60st inloggningar på datorprov teori hemifrån och obegränsad tillgång ifrån körskolan. Då kör vi! Jag har bestämt mig för att ha körkort innan juli månad är slut. Ska bli så skönt att slippa vara beroende av kollektivtrafiken. Jag läser inför körkortet och Milisz har skaffat sig en ny hobby. Han köper antika rakknivar från tradera som han sedan polerar upp och slipar upp för att sälja till en dyrare peng utomlands. Riktigt bra påhitt tycker jag, en bra hobby. Måtte jag komma på något besides träna. Kanske ska skriva en bok? Det har alltid varit lätt för mig att skriva uppsatser och små berättelser. Vi får se. Bjuder på lite bilder ikväll för mobilen vill inte samarbeta just nu försökt lägga upp hela dagen. Detta skrevs 08:15 XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!