Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Cause I got you babe!

Tjollahopp alla glada. Det har varit en jäkla massa sidvisningar idag samt 17/18unika bloggbesökare. Utav ren nyfikenhet så skulle jag hemskt uppskatta om ni alla kunde lämna ett spår efter er då&då. :) Svårt att ha en relation till sina läsare annars. Andra dagen på soppdiet har gått bra och jag har med nöd och näppe klarat mig igenom ett gympa pass & ett zumba pass på sammanlagt 2timmar med bästa Elin.

Med andra ord; jag är helt slut och funderar på att gå och lägga mig strax. Veckan kommer säkert bestå av någon arbetsintervju men förutom det en sjuhelvetes massa träningspass med Elin. Låt kilona rinna av mig. Die fatso die. Aldrig mer, ska aldrig mer väga som jag gör nu eller har gjort.

I övrigt vill jag bara uttrycka hur mycket jag verkligen älskar min pojkvän. Han är kort sagt BÄST. Igår när jag berättade om mina planer att gå ner till 67/70kg till Senast Augusti/september så var han tyst ett par minuter. Sen vände han sig om och sa ; vet du vad älskling vi sluter en deal du och jag när du når 67kg och mår bättre med dig själv då "gifter vi oss". Stod helt chockad.
Är du helt säker på det var mitt svar. Då fick jag jordens kram och orden ; du klarar det, men gå inte ner för fort så du mår dåligt istället.  Han ÄR det bästa som finns.

Juste! jag har blivit storesyrra igen till en liten Alice, känns fortfarande lite konstigt. Men jag tror att får jag bara hålla henne i min famn kommer jag vara lika såld som när Stoffe kom. Jag hoppas verkligen att Marie får komma hem ifrån sjukan imorgon så att jag kan åka med pappa hem och träffa tösen. <3

Vidare har jag tänkt att jag skulle börja visa mitt dagliga intag av mat samt vad jag förbränner lika mycket för min egen skull som för bättre utfyllnad här på bloggen.

Intag: 985cal
Förbränning: 1200cal

= lyckat underskott.


Nu verkar det som att han ruttnat på soffan och vill sova min stackars sjukling. So thats all pholk. See you. XoXo Joss
Postat av: Elin

Ni är söta och du kommer klara det även om det tar lite längre eller kortare tid :) I'm with you :D

2012-02-07 @ 10:01:34
URL: http://Www.myprer0gatiive.blogspot.com
Postat av: AngelTitti

Mamzi såklart :-) <3<3<3

2012-02-07 @ 17:32:45
Postat av: Rosie

Det är bara att kämpa! Du kommer klara det gumman :-)

2012-02-09 @ 00:04:29
Postat av: admin

Tack alla <3!

2012-02-09 @ 14:44:06
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!