Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

fotouppdatering

Postat av: Anonym

Hur mkt har du gått ner nu?

2011-11-15 @ 18:29:40
Postat av: joss svarar!

Sen ett år tillbaka ca. 8kg sen har jag alltid varit en pendlare som det kallas. Inte så mycket för att man slänger i sig skit som godis m.m utan så fort träning eller promenad avstånd minskar går jag upp igen. Nu har jag som du ser tatuerat mig och nyligen varit sjuk, så dags för nya tag.



men kan glatt meddela att jag gått ner runt armar, ansikte och nyckelben, över revbenen iaf!:)

2011-11-16 @ 14:41:00
URL: http://ADMIN

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!