Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Tjopp!

Tuudels.  ja, jag vet jag är sämst på det här med uppdatering.
Well, Im doing it aint I?

Idag blir det ännu ett läkarbesök denna gång i Stockholm tredje gången gillt som det brukar heta.
Får hoppas att jag inte har samma skit som mormor och mamma nu, men chansen finns.
Men då får jag trösta mig med att det finns medicin som lindrar.
Bröstsmärtorna kommer tätare nu , och nu har jag ett par stycken som gett mig en utskällning. "det räcker nu jossan, nu får du fan gå"
Så idag går jag, jag gillar det inte.

Uppdaterar mer när jag kommer hem och ska fan omstrukturera min header lite. ^^
Träningen går jävligt bra kan jag iaf tillägga.


XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!