Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Nyttiga mellanmål

Hej hopp tjollahopp.

Så jäkla trött och orkeslös. Jag tror seriöst att jag har någon brist i kroppen antingen på en massa ämnen eller så har jag verkligen fel på sköldkörteln.  Hur som helst realist som jag är började jag tänka till och jag ska fortfarande genomgå min undersökning , men ska nu under helgen sätta mig och gå igenom alla forum jag kan sätta tänderna i för att se vad som anses vara nyttiga mellanmål. Utöver den researchen ska jag ta en titt på de hemsidor kattis gav mig, för att själv utforma mer nyttiga tilltugg.

Joss Over & Out

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!