Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Lyckat!

Gokväll! Vart nöjd med min outfit idag och mitt hår , men inte bilderna jag tog. Skit irriterande att det dessutom är en gammal design i min stilmall som gör att jag inte kan lägga en svart bakgrund runt bloggen eller redigera typsnitt på texterna. Utan att få tillbaka den gamla helt. Orkar inte direkt ändra om allt IGEN! kanske borde kontakta blogg.se om det inte försvinner snart.

Vad har alla andra haft för sig idag då?  
Jag har mest tagit det lugnt och haft ont i halsmandlarna. Fick inget samtal om jobb idag dock igår men dom tyckte inte jag skulle jobba med min hals så jag missa ett kul jobb på Coca cola skit kul..  Så antingen väcker dom en för trött jossan imorgon eller så ringer dom om fredagsjobb.  Får helst bli nr 2.

Hoppas på att halsen blir bra imorgon. Annars funderar jag på strepsil te och sen träna iallafall.
För inget annat är fel på mig bara halsen som är lite dum.  Jag måste verkligen komma igång igen. Det gick ju så bra sen blev jag sjuk..

Funderar även på dieten mamma skicka till mig som är utformad för folk med hjärtsjukdomar som måste gå ner fort innan en operation.  bara vanlig hederlig mat.  Är en gryta man äter varje dag som varvas med frukt osv. Man har strikt schema den vecka man kör ett. Och man måste vila en dag efter minst eller två innan man kör igen.  Kan vara värt det ?   Mamma gick ner 5,7kg.  Man kan alltid hoppas.


Ska fortsätta med min regelbundna träning köra den dieten i kanske två månader, tre så får vi se om något händer. Men får jag inga resultat första veckan så fortsätter jag inte jobbigt att äta enformigt.

Nu slänger jag in en bild på outfiten så får ni sova så gott sen! Jag är uppe några minuter till sen är det nog dags för mig med.

XOXO JOSS




Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!