Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

kuckili-i-kuu or should I say "Slipknot -black heart"

Godmorgon alla "pigga" och glada!

Hoppas allt är bra , och att ni haft en AWSOME helg!

För mig skulle det blivit träning och sova, men det resultera i långpromenad och fest!
Det var den sämsta & bästa kvällen på samma gång. Exakt varför orkar jag inte dra här.
Men ibland släpper man inte taget om gamla vänner som man borde gjort, och inser det när dom råkar stå där på samma fest. & sen har jag lärt mig en sak ha aldrig hemmafest om du inte kan hålla oinbjudna ute ;)! 
Jag hade inte fest men jag&Linda hade hemma hos henne! 
Allt som allt var det iaf värt det. Men vissa måste fan tänka på hur mycket dom dricker för när all vett och etikett totalt försvinner då är man inte särskilt charmig..


Jag trodde jag skulle hinna uppdatera hemma men nu blir det fan bråttom, så slänger KANSKE iväg ett på tåget.
Eller så blir det vid lunch...

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!