Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Godmorgon!! *Stånk & Stön*

Ja nu vart det godmorgon för mig men knappast frivilligt. Stefan hade satt tio alarm mellan nio och tio. Sen skulle hans mamma ändå väcka honom halv elva. Bara för han tycker det är skönt med så mycket marginal betyder inte att jag tycker det. Det roligaste med det hela är att det tar honom max en 15 att bli klar när han skyndar ytte pytte. Enda gången jag sover ut och ostört är helgen. Annars har jag jourtelefon typ. Missförstå mig inte älskar honom till jordens ände och tillbaka. Men hänsyn för andra är grund till allt. I övrigt hoppas jag att dom får det mysigt i småland hos hans farmor och farfar. Jag ska hålla alla fingrar hårt sammanpressade för att K-G blir bra igen. Din tid här får inte vara över underbara gubbe! Jag älskar stefans familj lika mycket som min egen så det gör ont i mig med. Stefan blir borta till sent imorgon. Så jag vet inte vad jag ska hitta på. Pengarna rullar in söndag natt och de andra festar. Får kanske leva inne på gymmet denna helg och ta igen mig efter sjukperioden?? Kanske är en bra idé. Hoppas på sällskap annars får jag besegra monstret själv. Ha en bra dag !


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!