Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Godmorgon alla lediga och middag alla arbe...

Godmorgon alla lediga och middag alla arbetande. Som ni ser ändrar jag om lite. Tanken är att jag ska redigera lite mer ordentligt ikväll! Det är mycket i tankarna nu känner jag, och igår var jag lite känslomässigt instabil.. Det var som om många hade ett sjätte sinne igår för telefon ringde och fick två besökare. Jennie som skulle hämta sin kvarglömda mobilladdare och jesper som ville umgås. Det var mys och vände en kass dag till det bättre. Tjocktröjan är sönder så måste reklamera den likaså ett par av skorna. Suck omständigt. Sen måste jag prov jobba på en lunchresturang och ringa csn dags att betala tillbaka lånet! Söka jobb, bli frisk, träna. Kanske ska landa och börja någonstans. Inte hjälper det att jag har svårt att andas pga igenslemmad hals. Till och med ont i tandköttet.. Men allt ordnar sig tillslut. Måste få eld i baken bara först. Jag saknar min gubbe. :-( XOXO


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!