Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Rehab!

Jag har gjort det förr och jag ska göra det igen. Gräva ner gammal frustration och irritation. För att ersätta det med lycka och mål i livet.  Jag tänker inte nöja mig med mindre längre.
Tro mig det har varit underbart ändå och jag har lärt mig mycket om mig själv och det som heter "leva" tillsammans.
Ibland räcker det inte att älska någon om det inte fungerar med allt annat runtomkring känslorna.
Jag vill göra mer tillsammans, inte ha massa tjat och gnat.  Jag är en enkel människa med en bestämd livssyn.
Delar han inte den blir det rätt svårt. Oavsett  hur mycket jag önska att det inte vore så , så fungerar det inte längre.
Kanske hittar man tillbaka , kanske inte.  Men en sak är säker. Jag behöver bygga på ett nytt kapitel i mitt liv.


Igår så var jag och träna med Sandra för andra dagen i rad. Körde igenom alla stora muskler i kroppen och rätt bra med motion. Imorgon kör vi igen. Idag tog jag en vilodag.
Jag tror inte det kommer synas stora siffror på vågen direkt men vi kommer nog få fin form rätt fort.  För jag känner redan nu hur man slimmar till sig vart efter. Riktigt härligt.

Har bokat in ett uppdrag med andra företaget nu också. går allt som det ska kanske jag kan få ihop 1500 utöver min 9-10.000 iga lön ifrån uniflex varje månad tills jag har nytt jobb.


XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!