Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Ge mig 500kr!

Ja ge mig det! Jag hade förlängt håret innan jul och det var snyggt! Men det förstörde mitt hår , så nu har jag sett det som mina kompisar har vilket kallas för clips som är som hårspännen fast bättre. Du tovar till håret och kör in dom och de sitter!

Vill ha :(!

http://www.tradera.com/CLIP-ON-LOSHAR-100-37-AKTA-%C3%8DNDISKT-REMY-HAR-01B-SVARTBRUN-auktion_341462_110303816


Där är det håret som skulle passa mig.


XoXo Joss

Postat av: Berglund

Köp sandras clips-hår! :)

2010-05-10 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!