Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Tuppen har skrikit för länge sen!

Ja herregud vad segt det var att komma upp till jobb idag! Mamma varnade mig och nog lyssna jag men sen fick jag inte tag i Stefan så då väntade jag uppe på honom och tio i tolv kom han, vilket gav mig mindre än 6timmar sen att sova.

Fan fan fan, var tanken imorse när jag gick upp! Sen ännu mera faaaaan när chefen för företaget sköt upp det en timme, när jag satt klar att åka.
Men nu är det äntligen dags, på med foundation och fylla i ögonbrynen sen drar jag! Önska mig lycka till!
Gör jag ett bra jobb får jag dessa nio timmar i veckan och kanske mer sen när jag visat framfötterna!

Annars på kartan idag ?
-jobba
-posta brev packa gymbag
-simma
-hem med grejerna
- sen åka till Henke och vara där hela kvällen, det bjuds på smörgåstårta och film! :)


hur ser bloggen ut för er andra ? hoppas iaf att innehållet och menyn är i mitten och bakgrunden rätt jämn och bra storlek. Skulle vilja ha den över hela men det får jag peta på sen när jag har tid.

ha en bra dag alla nu!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!