Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Vigdade vyer!

Hejsan allihopa.
Jag vet att jag vart dålig med att skriva här, och lovat på andra sidor att göra det.
Så därför ska ni få en liten uppdatering kring vissa saker.
Jag och Mickis tränar som sagt var mer tillsammans nu och förutom att testa magdans på Nautilus , sydpolen [Södertälje]
så har vi även i förrgår testat striptease arobic hemma i Mickis vardagsrum. Nu kan ni skratta bäst ni vill men instruktören är Carmen Electra! Höhö. Men förutom vissa töntiga kommentarer så var det en av de mest krävande träningspass jag testat på , och då mina vänner var detta i mickis vardagsrum! 
Nästa gång Mickis ska vi göra det hos mig på vår stora tv med vårt vida golv, och när Stefan inte är hemma.
Angående magdansen idag, så är jag helt slut! Defenitivt något jag kommer fortsätta gå på ska även skaffa rekvesita så som en sjal kring höften och ett tajtare långt träningslinne. Varför? jo, för er som testat så vet ni att om man gör detta i baggy kläder så ser man inte rörelserna och vet inte om man gör rätt.
Kul vore det att bli bra på magdans =)

I skolan så går det helt okej, kan inte påstå att kursen vi har nu är särskilt rolig alls! Idag tillexempel höll jag på att somna brevid Julija, haha. Låt mig bara säga att när något är så tråkigt så att jag somnar då är det extremt!!
Jag menar stackars lilla gubbe du kan inte sätta fram bilder man inte ens ser och försöka förklara något. Jisses.
Halva föreläsningen var det sådana bilder. Tur för mig att det troligen går att ladda hem den föreläsningen.

Nu är det även julpyntat här hemma för er som undrar, men enligt mig är det lite klent med grejor så funderar på att tvinga Stefan till att köpa ännu en ljusslinga till balkongen :) Och lite mer grejer i lägenheten som ljus kulor osv.
Mhh, låter mysigt.

Ihelgen såg jag även "En julsaga" med mamma och Stefan. Den var jätte rolig faktiskt, men som mamma sa så är det än jingel dom kör om i annat format bara. Dock inge fel med det alls enligt mig.

Nu har jag en trött sambo som ropar så det får bli ett roligare inlägg sen.
Ska dra mig till mina demons och merlin avsnitt.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!