Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Läkarbesök på Torsdag :(

Ja det är sant. Ännu ett läkarbesök denna gång för vikten. Det har gått bra lång tid nu sen jag började min viktnedgång och dagliga kamp. Dessvärre sker inte så mycket förändringar som önskat. & som det borde ha gjort. Så som jag tränar och äter borde jag väga "normalt" igen, men det gör jag inte. . . Så i Söndags när väldens bästa Kattis & Ben var över så diskuterade vi alla fyra kring min vikt,kost och träning och kom fram till att något är definitivt fel. Medicinskt fel! Så på torsdag 8/12 ska de sticka nålar i mig på luna vårdcentral och utreda om det inte möjligtvis handlar om " Hypotyreos " för att läsa mer om sjukdomen -tryck här-

Är det inte just den sjukdomen finns det även andra, samt kan vara vanliga näringsbrister som också behöver medicineras eller ja "fyllas på" (depåer av vitaminer, mineraler,järn m.m.)
Detta är inget man märker själv utan det måste göras en ordentligt utredning på ett för att konstantera garanterat vad som är fel. Yeay me typ. usch, ibland hatar jag mitt liv iaf när sånt här dyker upp.

Värt att trycka på länken och läsa in sig lite för att riktigt kunna förstå.  Alla symptom stämmer och är inget jag direkt är villig att förklara på bloggen att jag känt. Men ja håret är torrt, jag har ovanligt sömnbehov, jag är deprimerad, m.m. allt stämmer.   Nu får vi se vad läkarn säger...  (nu tror många att jag är hypokondriker) men fråga då er själva varför skulle en som är livrädd för sjukhus och sjukdomar, samt nålar,knivar ens sätta sin fot på ett sjukhus eller vilja tro sig vara sjuk och därmed utsätta sig för den skräcken. nej precis.

Ett av symptomen är förstört imunförsvar om man läser vidare på google vilket definitivt förklarar varför jag får influensa, förkylning,feber, ont i hela halsen m.m. varje månad inprincip.

Well well nog om det nu. så ligger det till iallafall *snyft*

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!