Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Finbesök på jobbet, och fitnesskamp startad

I fredags fick vi finbesök på jobbet. Babe kom förbi med gofika i fredags "lussebullar & glögg" skit mys. Mina kollegor gratulera mig för ett bra val av "man" haha :) igår var jag iväg och drog ett kort men hårt träningpass! Så jäkla skönt att vara back on track. När man får sådan träningsvärk som jag har idag så vet man att det tar! Just nu ligger jag och tittar på det senaste avsnittet av "grimm" . Börjar bli intressant men fortfarande rätt lame serie. Snart dags att stressa iväg för ännu ett killerass pass på gymmet denna gång med Linda R och ett 2timmars pass. Med bastu som avslut! Kan det bli bättre? Dont think so! :). Have a good one :*

Fredagslunchen

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!