Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Läkarbeslut

Inte sköldkörteln. Kanske genetiskt, dietist kolla vlodvärden sockervärden utesluta diabetes. Mer mer nålstick och för vad ? För att jag ska få känna mig som en idiot. Äter under 1500cal /dag oftast ca1600 de dagar jag tränar och då gör jag av med 1000cal också. Håller koll på vad jag äter osv osv. Oh suck! Förlåt men blir deprimerad. Sista utvägen är att betala för hormon terapeut för att återställa balans. Kostar skjortan,mössan och vantar. Over and out Trött jäkel på bilden.

Postat av: Elin

Hej jossan! Allt bra med dig? Tråkigt att det blev som det blev mellan oss. Men du verkar ha det kanon iaf, med kärlek och osv :) glad för dig! Hoppas du har en god jul och gott nytt år^^

2011-12-22 @ 07:11:45
Postat av: joss svarar!

Hej det funkar, frustrerad bara! Men kämpar på. Ja, jag är as lycklig. Hoppas det är bra med dig. Det var egentligen inget specifikt som hände utan det vart med dig som det vart med en annan kompis emelie.

Hon ville stå i centrum och när hon inte fick det till 100% ville hon inte ses mer och var spydig & falsk. Jag minns inte riktigt vad det var men tror det var något liknande. Vet iaf att du var jäkligt taskig innan jag valde att inte ens prata med dig mer. Men det är för mig gammalt. Hoppas du har en bra jul !

2011-12-23 @ 08:16:07
URL: http://ADMIN

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!