Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Regn oh glorious regn! ...

p071010_13_33000 (MMS)

Regn oh glorious regn! Sitter just nu och väntar på bussen hem. Fanns inget mer åt mig idag. Eller det fanns men vart beordrad att åka hem och vila upp mig! Imorgon har jag inget inbokat så tänker sova ut med telefonen på ljudlöst. Kanske inte skrev något igår men jag fick inte det andra jobbet på scania heller. Ännu en dålig ursäkt till varför. Fann förklaringen en aning diskriminerande. Men nya tag. Får fråga om heltid på uniflex och hoppas på assistent jobbet. Ska försöka söka lite annat också. Nu är det snart min hållplats. Talk to you soon. XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!