Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Överger nattstad

Ja gott folk , då har jag testat att blogga på nattstad. Det var kul till en början men ingen hit direkt.
Jag saknar att kunna skriva där man har allt redan. All gammal historia, alla gamla bilder.   Så nu är jag tillbaka och ska byta design och allt här istället.

För er som inte vet håller jag som sagt att få ett ja eller nej ifrån Scania angående jobb och har varit på intervjuer hitills med två chefer. Fick nej ifrån den första men den andra ser lovande ut.
Och som om det inte var nog med det fick jag ett samtal imorse om att jobba som personlig assistent på heltid hos en i Brunnsäng om scania inte skulle gå igenom.  Ska träffa den mannen på Onsdag så då får jag ta ledigt ifrån jobbet.
Förhoppningsvis har jag fått ett ja eller nej vid det laget ifrån Scania.
Minuten jag får något av dom två är det bye bye Uniflex.  :)
Heltids lön vs. Deltids lön   vilket vinner med stor marginal? Jo heltid.    Ska få det mycket bättre framöver och väldigt snart, och det känns helt underbart.  Börjar äntligen ta tag i träningen igen även om det nu är en vecka sen så går det framåt. Nu har jag ett kort på sydpolen som jag betalar för varje månad.  Vilket gör att det är bortkastade pengar om jag inte ser till att gå dit emellanåt.

Så imorgon ska jag inte sova så länge som jag gjorde idag! Utan se till att komma upp i tid och bli hem körd så jag kan packa gymväskan och köra gärnet! 
Eftersom Onsdag kommer vara jobbfri och bara innebära en intervju och resten av dagen fri så ska det nog bli att dra iväg då med! 
Får sluta låta tröttheten hindra mig hela tiden! Det ska gå att kombinera träning,jobb och fritid. 

Idag köpte jag nya skor på skopunkten också.  Skitsnygga tre par fö 600kr. Sved lite eftersom budgeten är väldigt tajt sista veckorna varje månad. men alla jag har är trasiga på något sätt. Och jag är en kvinna som vill ha stil.
Dvs hela och rena grejer!

här kommer lite bilder på dom!
Juste har även numera röda slingor i luggen och lite i främre håret på samma sida. lägger in en nytagen bild på det med.  Ska fräscha på färgen idag.  Direkt efter jag publicerat detta! 
Hårfärgning och en ung John Travolta på tv , kan det bli mycket bättre än så?  dont think so!

XoXo Joss



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!