Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Joss svarar!

luffi ([email protected]) om SMS-inlägg:
Tja! Allt bra med dig idag? Kram Luffi

Tjenare "luffi"! Jo jag ska väll inte klaga egentligen. Mår rätt bra i dagens läge trots motgångarna jag haft i försöken att byta jobb.
Finner mig i att jag jobbar för en bemanningsfirma på deltid for now.  Är inte riktigt till freds med tanken att det börjar bli vinter däremot.... BURR! Mina leder( känns som om det är lederna) börjar nämligen ila om kvällarna när det börjar dra vid fönstrena osv. du vet när dom inte satt på värmen än.   Haft en sån dag idag. Så fick ta och sitta i badet med skållhett vatten i fem minuter innan min kropp var tillbaka på noll.  Nu har jag krypit ner i sängen och ska sova.   Oj, oj det blev ett långt svar. Well finns inga korta svar om hur jag mår eftersom det alltid är upp och ner ^^
Hur är det själv?  Trevligt att se att en läsare äntligen vågar kommentera något.  :) Ta hand om dig! 

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!