Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Down with the sickness!

I Måndags när Camilla & Jag vaknade så kände jag direkt att jag knappt kunde ta mig ur sängen.  & mindes hur jag på kvällen frossat lite och krypit in i duntäcket på en gång när vi kom in!  Tog fram tempen och det var bara att face the facts. jag fick stigande feber, och frös!

Lagade i vilket fall som helst frukost till Camilla och ringde jour telefonen på jobbet för att sjukanmäla mig!
bara två timmar senare låg jag orörlig i soffan och svettades av och an som en gris.  Upp och ner i badet hela tiden för att behålla värmen i kroppen.   
Stefan kom på kvällen och hämtade mig för jag var för svag att ens laga mat till mig själv och hade inga värktabletter heller för den tryckande huvudvärken  jag legat med hela dagen!
Har varit hos honom sen Måndags kvällen. Känner mig helt hjälplös och jobbig. med tanke på att Stefan nästan får göra allt åt mig.  Nu har den grad feber som försvunnit tyckts vandra upp i nacken och skallbenet för det är ingen huvudvärk jag har bara värk.  Smörjer med voltaren duschar varmt får pyttelite massage men inget hjälper.
Jobbet har ringt varje dag, och jag får iallafall säga nej denna gång och vara sjuk eftersom min chef själv hör på mig nu.  Idag sa jag ja till jobb imorgon iallafall. Tänker dricka en massa och leva på ipren hela dagen för jag behöver pengarna. Hade jag haft bra med timmar för nästa månad hade jag inte åkt. 

Fyfan för frossfeber och diverse värk och ömmningar i kroppen. Det är verkligen ett helvete! 
Detta kommer resultera i att jag antagligen inte kan träffa Asko på Lördag och inte kan gå på Lindas inflyttningsfest utan får ligga hemma i Stefans soffa med kramp överallt. Hjälplös och uttråkad.  Fuck.. fuck .. fuck..

Tydligen hade jag fått mitt uthämtningspapper för kläderna jag beställt men Stefan glömde det i min brevlåda. Jag bad han uttryckligen att ta med det hem så jag kan hämta det imorgon. Nå får ta det sen då! Under helgen.  Jobbigt bara med tanke på att stan stänger 4 på helger.   *suck*

Ja idag vart det en massa gnäll bara! Men är det något ni undrar eller vill se ett inlägg om så kan ni kommentera det under det här inlägget.  :)   så har man en tråd att utgå ifrån!  
Eller så får ni den gamla vanliga hederliga uppdateringen bara.  Men jag varnar er kommer antagligen handla om hur sjuk jag är ! ;)

Take care .

XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!