Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

lycka före samvete?

Ja det är verkligen frågan.  Vad är det man SKA lägga energi på? Att vara lycklig eller, att ha ett för bra samvete och sätta sig själv i andra hand?


Jag tror starkt på det första!
Därför drar jag idag till en kompis och bor där tills dom renoverat klart.
Vi behöver distans, vi behöver inse!

Det känns jobbigt, jag darrar hela tiden, kan knappt äta. är hungrig, är inte hungrig. Äter inte.
Igår fick jag en skagen macka av Milos som kollade så att jag åt den.  Vad är det för fel på mig?!

over and out!

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!