Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Girls night gone BAD!

Det kan man lugnt kalla det!   Jag, Lauri, Sandra, & Rosie har tjejkväll hemma hos Rosie!
Hitills har vi ätit god mat, spelat två olika sällskapsspel. Ätit gurka, morötter med dipp. & kört en vild sanning och konka.  Där diverse saker kommit fram och andra saker ballat ur! 
Jag har tyvärr ätit DOVE:s gurka och grönt te lotion , en tesked.
Sandra en tesked jord.
Laura har slickat på Sandras tå!
Rosie har boob flaschat sina grannar.
Sandra har springit runt och skrikit att hon är kåt. etc etc. 

Låt oss bara säga att det går tillbaka till att spela cluedo, som är så jävla kul när man lärt sig taktiken man kör efter!  vi skulle sett på PS. I love you också. men än är natten UNG!

Men jag får fan lägga mig senast fyra halv fem oavsett om dom sitter uppe för jag måste pallra mig hem senast efter två. För på Måndag kliver de nya vaktmästrarna in och swings away med slägga i mitt kök och badrum , så blir en vecka hos Stefan.

Nu ska jag återgå till vår spel och flippa ur kväll.

Have fun where ever you are, and what ever you are doing.

XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!