Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

WHOS THA MAN!

You heard me! Så till alla små tvivlare ute i världen jag kan när jag vill, och denna gång ville jag det tillräckligt för att få exakt vad jag ville ha! Ett jobb. Kanske inte det ultimata penga insamlaren men iaf om en månad en summa på 9680kr i månaden beroende på hur många dagar månaden är men nu räknar jag icke helger. Då jobbar jag 4timmar per dag. Iof skatt på det så har vi en summa på 6468kr!
Jag kommer mina vänner såklart fortsätta söka tjänster , eftersom fler timmar är ultimatum, men detta en bra referens sedan så definitivt värt att göra. Tror det kommer boosta min självkänsla bland folk ännu mer också!

Måste bara ha alla bra kort i handen! Vilket de två utbildningsdagarna och 1 praktikdag är till för sen.
Tisdag kör jag igång. Wish me luck.

Ska beskriva lite nedan vad jag kommer göra för företaget också.

Företaget heter Nordic Funraising och jobbar med partners så som "Rädda barnen".
Det man gör som face to face säljare är att man står ute på gator och torg och försöker på ett ödmjukt sätt fånga upp pensionärer, snälla givmilda kostymnissar, allmänt folk som har råd att skänka 50-75kr varje månad.
Det är det lägsta beloppet man kan skänka. Avtalet är ett autogiro avtal som gör att privatpersonerna ger sitt tycke till att det dras 50/75kr ifrån deras konto varje månad i minst ett år till att stödja rädda barnens arbete för utsatta barn och ungdomar över hela världen.


Låter inte det som ett givande arbete och en bra referens??
Jag tycker det iallafall, tror även att jag ska gå på sånna jobb som är på tio dagar då man får vad vare 200kr per 2h deltagande där man talar om sin syn och sin kunskap kring politik tror det är undersöknings arbete.
Alltså som de gör med oss undgomar. Fanns diverse sånt. Ska anmäla mig till allt det! Lika bra!
Money here I come. Och referens ofcourse!

Så vad är på allas AGENDA för helgen?


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!