Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sanslöst dåligt!

Har som sagt var inte haft tiden, eller lusten! Men nu när det ser ut som jag har en del fri tid framför mig så lär det dyka upp lite skoj här. Tänkte bla. bjuda på två youtube klipp som roade mig en hel dag igår, märk att jag har en sjuk humor!




hahaha, så otroligt lättroad är jag!

Vad har hänt då? Jo , arbetet sket sig för det var lite oseriöst och jag kände mig inte riktigt hemma med idén.
Jag tyckte även att jag fick ett dåligt bemötande av en vissa skara i företaget. Själva intervjuaren/chefen har jag inga problem med. Men nu ska vi inte skriva om sådant här, för det är ingen bra idé. Det var olyckligt att det blev som det blev, men nu vet jag bättre än att försöka söka telemarketing. Däremot finns undantag om en kompis rekomenderar det och jobbar kvar på stället själv , då kan jag tänka mig det.
Så imorgon blir det att ringa socialen och få lite stöd, och springa runt till fler dagis (har redan varit på ena vid mig).
De vid mig skulle ringa, men jag kan ju erbjuda fler och kanske få ihop alla till heltid får flyga runt men det gör mig inget.
Är det i stan så är det liksom inget att gnälla över tio min hit och dit med en buss or två.
Ska självklart trötta ut mig på ams.se också söka så mycket som bara går!
Har även varit duktig och regristrerat mig på manpower så ska söka lite av deras jobb också, och förhoppningsvis får jag ett trivsamt bra betalt och med duable arbetsuppgifter snart.

Vad har hänt i alla andras liv? Har sett att folk rest, börjat jobba mm.


Utöver tråkiga jobbsökningar och erfarenheter , så har jag uppmärksammat hur liten världen är och hur många man känner som känner varandra. Det är alltid lika kul. Så nu har jag en nyfunnen kompis vid namn Josefin! Men jag kallar henne Jocie och antar att de allra flesta gör det.

Vi har boundat rätt bra , och det känns urhärligt. Älskar när jag finner människor som det bara säger KLICK med och så umgås man mycket. totally awsome, är det.

I förrgår såg vi på avatar och hon fick lite kläder jag inte använder.
Igår fixa vi lite hemma hos henne och åt mat här, och jag fick lite kläder hon inte använder!
Idag ska vi simma,basta,bubbla på sydpolen! kommer bli as nice!

Vilket påminner mig om att det snart är dags att packa och dra sig dit efter som Jocie nog sitter på pendeln tillbaka hit till slöddertälje om fem minuter. Det tar max 30min att åka sen ska hon hämta sina simgrejer som är hos hennes päron som bor precis vid badet. Så Skynda Skynda blir det nog snart.

Note to myself: sov när du kommer hem du är slutkörd. Inte vända på dygnet så mycket fy fyyyyyy!



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!