Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Oj oj taskig jossan!

Allt för dåligt uppdaterad blogg ser jag minst sagt.

Men ärligt talat har jag inte haft direkt tid eller lust att skriva på ett bra tag, men nu kanske lusten kommer tillbaka! Så vad har hänt då?
Jo sist jag skrev snackade jag om att se på bio med mamma vi såg Old dogs som definitivt var bra! Räkna med att hela biosalen skrattar pholks. Då kan ni inte göra annat än att skratta med! ^^

Efter bion med mamma  så har det varit simmning med mickis 30längder i torsdags!

I Lördags vart det krogrunda på Sailors grave med Stor,Stefan,Richard,Andersson och frugan Lina!
Vilket var totally awsome. Sen skulle vi såklart springa in i Asko också men det mina vänner är inget avsnitt för bloggen för då blir det bara ett aggressivt inlägg och det vill vi ju inte.

I söndags vart det en tripp till mamsi till fem för att äta med henne,mormor,morfar vilket var trevligt.
Hemresan därifrån mitt i strulvintern var däremot inte så rolig, ibland hatar jag SL så inåt helvete, haha.
& inte fick man umgås med den man tänkt heller utan strosa själv hemma efter mycket krångel.
Till sist hör alex av sig sådär lagom till kvart i elva på kvällen och vill se film så jag klär mig och går ut i kylan igen där jag sen blir hämtad haha! Sluta med att jag kom hem klockan 02.00 utan filmtittande!

Igår (Måndags) blev det simmning med Andersson cirka 20-25längder för vi var både i träningsbassängen och den vanliga. Efter badet gick jag och handlade lite på Ica nere i stan för kvällen och traskade förbi Alex på jobbet där det även inhandlades ett skydd till mobilen. Sen åkte jag hem och åt lite , och strax därefter kom Elin över.
Vi såg först på outsiders folk som är rädda för fetma, underhållande men samtidigt skrämmande när man tänker på sina egna fixeringar. Sen vart det att glo på Paradise hotell och alla patetiska medlemmar som är med där.
Alltid lika roligt, men några måste ju vara dom som är med i sådant. Everything that happens and is makes the world go round. Så inget hat mot dem bara lite lustigt, då jag själv aldrig skulle ens tänka tanken att vara med.
Vid kvart över elva begav sig Elin hem och jag väntade på att Stefan skulle komma hem ifrån jobbet. Så att vi kunde sova vilket jag inte sen kunde men men..

Idag så ska jag träna med mickis video som jag lånat och nog lånar ett tag till om det går för sig, hon har ju sitt wii som hon gillar starkt! Får testa det någon gång när hon har tid. Sen efter det ska jag bege mig till H&M köpa ett par leggins och två tröjor tror jag bestämt, och sedan titta in på Konsum för att inhandla nutrilette "tror" jag det visar sig. Många har sagt att det är effektivt men finns en annan grej som är mer effektivt men smakar värre.
Hmpf mitt måste smaka annars kommer det aldrig gå för min del. Har ju mina smoothies också när jag blir sugen!
Tack mickis för tipset dags att utnjyttja den metoden lite.

Nu träningsvideo, dusch, sätta tvätt-tid och stan!




Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!