Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Just a little more!

Det börjar se färdigt ut , men inte riktigt ännu! Jag måste fixa till bakgrunden så den ser mindre glasspräcklig ut och fixa någon snygg header of some sort som passar in med bakgrunden och temat. Svårt är det när man är perfektionist.

För övrigt har det inte hänt så mycket de senaste två dagarna. Jag har hållt mig inne pga. ont i kroppen och igår även 2gradig feber. vilket är mycket för en som är kallblodig! Först så frös jag och hade sånna smärtor i min bröstkorg ( de som känner mig privat vet om det besväret)  att jag grät och låg helt still och panikslagen.
Sen gick det över till att svettas sönder pga. att febern stigit. Sov , ställde mig i dusche, grät, vila, och sen gick och la mig.
I förrgår var det film med gottigt och tvättande hela dagen. Vi har en del smutstvätt!

I torsdags var jag och simmade med Jocie för fjärde(?) gången , och hon lärde mig en simteknik på rygg , vilket jag kände verkligen underlättar för min rygg och gör att jag får ut mer av simmningen. Allt som fattas nu är simglasögon så vi kan komma igång på riktigt. Kan lugnt påstå att vi kommit igång och det känns!
Denna gång vet jag att det håller i sig också. För Jocie är lika motiverad som jag är, och förutsatt att hon inte blir arg på mig någon gång så kommer det nog fortsätta såhär bra. (Men det tror jag inte hon blir).


Nu måste jag fortsätta redigera klart bloggen så att jag inte tröttnar på den! :)

XoXo Joss (yes den biten ska redigeras också)

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!