Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Kaffe paus!

Hej mina vänner.
Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera så mycket då jag har varit väldigt trött och seg på sistone.
Jobbar som sagt på heltid numera. Kan inte säga att jobba är det roligaste som finns, men har du folk som uppmuntrar dig, och försöker få dig att inte säcka ihop för din egen skull. Sprider det i sig en glädje och gör att man har lite skoj på jobbet. Allt som folk uppmuntrar en till på rätt sätt såklart gör att det automatiskt blir roligare.
Kan inte beskriva hur skönt det känns när man faktiskt når fram till folk man ringer och får dom att ta tag i sina ekonomiska frågor och komma hit. Du får sätta ditt streck på tavlan och visa hur duktig du varit!
Bästa är när dom är sura till en början men du avslutar samtalet med en leende person på andra sidan luren.

Underbart.

Något annat som är underbart är att jag äntligen hittat en lägenhet som ligger bra till i Södertälje.
Hej hå allesammans Joss flyttar till Södertälje hamn!

Oneway street till det mesta!

Om lägenheten då:
Storlek: 40kvm
Rum: liten hall, badrum med badkar, STORT avlångt rum, ett mindre kök med fönster utåt!
Hyra: hyra+el+bredband = 4200-4300:-
Våning: 0

För övrigt har jag hittat både ett bord med stolar och en begagnad 3sits soffa för 1200:- !
Vilket är alldeles utmärkt behöver jag inte handla så mycket ifrån ikea.
Kanske finns begagnade svarta talrikar etc också, men det får bli nästa projekt.

Nu? ska jag göra fler bokningar.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!