Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

God eftermiddag Blogg-pholks!

Jag tänkte bara köra en kort uppdatering innan jag börjar att omplacera precis allt i den här bloggen.

Det blir ingen flytt till lägenheten i hamn eftersom att jag efter lite mer beräkningar konstanterade att jag inte kommer kunna bo i den när jag pluggar och ha råd att leva, så satsar på telge.se ´s billiga lägenheter.
Alla jag sökt utom en går under 3000:- i hyran och med elen. Finns en som jag sett som ligger på 3600 med allt.

Så nu väntar jag på beslut om dom!

För övrigt har jag varit hemma idag ifrån jobbet eftersom jag igår hade jordens tryck i huvudet och mådde rätt illa hela dagen. Får ta nya tag på Måndag igen! Hoppas verkligen jag får lite fler träffade kunder inför löning.
Vill visa framfötterna.

Nu ändring, sen uppdatering.

Cya later.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!